Prowadząc swój sklep internetowy musisz koniecznie zapoznać się z wieloma metodami wysyłki sowich towarów. Twój potencjalny klient będzie wymagał od Ciebie kilku rodzajów dostarczenia przesyłki. Profesjonalne sklepy polegają w dzisiejszych czasach głównie na firmach kurierskich, które oferują najlepsze usługi. Są najszybsi, a ich sprawna logistyka daje wielką przewagę nad skostniałym systemem Poczty Polskiej. Ceny dostarczenia przesyłki kurierskiej są z reguły droższe, jednak zawsze szybsze i pewniejsze. Warto wiedzieć, że niektóre z firm umożliwiają transport przesyłek zagranicę. Dla ekonomicznych klientów, którym zależy na jak najmniejszej cenie należy wybrać ofertę Poczty Polskiej. Czas oczekiwania na paczkę może wynosić od dwóch do 5 dni – zależy czy zdecydujemy się na opcję priorytetową czy ekonomiczną. Warto wiedzieć, że uruchomiono również tzw. paczkomaty. Są to boksy, w których zamykane są paczki. Umieszczone są z reguły w kluczowych miejscach – np. koło supermarketów bądź parków biznesowych. Klient dostaje specjalny kod, który upoważniają go do otworzenia boksu i zabrania przesyłki. Jest to metoda wygodna i bardzo tania. Nie zapominajmy również o bezpłatnym odbiorze osobistym. Warto uwzględnić tę opcję – jeśli klient mieszak w mieście, w którym się znajduje firmą bądź „jest przejazdem” – na pewno doceni tego typu możliwość.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply