Niewiele jest przedsiębiorstw, które mogłyby pozwolić sobie na to, żeby nie zaistnieć w Internecie. Szczególnie, że żyjemy w gospodarce zwanej coraz częściej gospodarką innowacyjną. To pewne słowo klucz, które używane jest do tytułowania najrozmaitszych form działalności gospodarczej, często na wyrost, a które może nieco przysłaniać ich prawdziwy, zasadniczy cel, jakim jest maksymalizacja zysku. W tym sensie biznes w Internecie może, ale nie musi być innowacyjny, a to, że rozwijany jest w środowisku internetowym nie czyni go automatycznie pionierskim i oryginalnym. Według zaleceń profesjonalnych badaczy, wszystkie pomysły biznesowe powinny zaczynać się od analizy SWOT i przygotowania biznes planu. To samo dotyczy firm, które działają na rynku od dawna i chcą rozszerzyć swoją działalność na Internet. Poza tym tak jak z każdym biznesem w Internecie także sprawdza się zasada, że jeśli chce się dużo zarobić, należy wcześniej odpowiednio dużo zainwestować. Nie każdy pomysł przyciągnie inwestorów, a gdy jeszcze dodatkowo brakuje nam środków własnych na rozruch firmy, to najlepiej zacząć od pomysłu na mniejszą skalę. Można zainteresować się handlem domenami, choć tu też potrzebne są pieniądze, żeby wykupić ich jak najwięcej. Niezły pomysłem jest stworzenie bloga i zarabianie na reklamie kontekstowej.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply